Macam mana nak hilangkan gam cap gajah pada jari

Tadi ada kes orang terkena gam cap gajah pada jari. Al-kisah, nak buka penutup gam yang ketat, akhirnya terkena pada jari. Aku pun cuba cari penyelesaian. Tanya abang Zaini, dia kata tak payah buat apa2, nak dia hilang sendiri. Kikis2 guna pengikir kuku tu.Tapi ramai yang jawab suruh guna thinner atau minyak tanah.

Ada kawan aku sorang ni punya jawapan lagi best. Berikut skrip bualan aku dengan mamat ni.

Aku: A, ko tau tak macam mana nak hilangkan gam cap gajah pada jari?

A: Pegi cari tikus.

Aku: Buat pe cari tikus?

A: Nanti tikus tu gigit dan buat gajah tu lari.Hahahaha.Amacam?Best tak idea aku.

Bapak lawak gile. Tak pernah terpikir aku ada orang bagi jawapan macam tu. Anyway, aku baru first time chat dengan dia guna sametime. Memang selamba!

Aku try juga pakai thinner tapi tak berkesan. Last2 kikis gam tu pakai mengikis kuku kat kepit kuku.

Perihal jafni
Full name is Ahmad Jafni bin Abdul Hanan. Work as computer programmer. Also working on blog Jomsurf.com which not popular yet but will become popular later.Hehehe.What I wrote in this blog are just opinion and cannot be used as point to debate and please take it with open mind.

9 Responses to Macam mana nak hilangkan gam cap gajah pada jari

  1. firecricket20 berkata:

    silap la.. si A tuh tak ckp mcm tuh.. die ckp.. Gajah kan takut tikus…nnt gajah lari la….hahahahaha…

  2. jafni berkata:

    nanti tulis yang betul kena bayar royalti lak.

  3. perlu ke (wajib) berkata:

    ingatkan betul tadi….susah nk tanggal gam gajah

  4. mohd mat berkata:

    bodoh punya jawapan..tak masuk akar

  5. jafni berkata:

    takkan ni pun nak amik serius?ni lawak antara kawan2 je.

  6. MJ berkata:

    alah,ingat betul!adik aku kena gam tu

  7. jafni berkata:

    boleh hilangkan gam tu..kena kikis guna pengikis kuku atau pisau.

  8. loan depot berkata:

    If you want to take a great deal from this paragraph then you have to apply such strategies to
    your won blog.

  9. Wakaka... berkata:

    Hahahaha…! Bapak lawak giler! Pecah perut aku membaca nyer..

Tinggalkan Jawapan

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

