Apabila dunia nak kiamat…

Inilah yang berlaku di dunia Arab. Dah kaya sangat. Tak tau nak guna duit tu kat mana. Berlumba-lumba bina bangunan tinggi lak, bukannya nak tolong orang Palestin, Iraq, Utopia, Somalia tu takpun guna untuk satukan ummat Islam. Semuanya dah terkena penyakit ‘wahan'(Cintakan dunia,takut mati). Ini Malaysia la yang ngajar ni diorang ni. Islam Hadhari la katakan. Kan kita ni jadi role model negara dalam pembangunan umat Islam. Pembangunan/Development bukannya suruh buat banyak bangunan. Apala diorang ni.

Perihal jafni
Full name is Ahmad Jafni bin Abdul Hanan. Work as computer programmer. Also working on blog Jomsurf.com which not popular yet but will become popular later.Hehehe.What I wrote in this blog are just opinion and cannot be used as point to debate and please take it with open mind.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: