Games baling kasut kat Bush

Kecoh satu dunia apabila seorang wartawan Iraq baling kasut kat Bush ketika berucap bersama Nuri al Maliki. Tapi yang aku tak puas hati tu, Bush cekap mengelak kasut tu. Maka, ada la games baling kasut kat Bush.Ini nak melepaskan geram sebab Bush tak kena kasut tempoh hari tu.Siap ada games.Tengok hit baling kasut tu..25 juta kasut dah kena kat muka Bush.

bushwithshoe

Perihal jafni
Full name is Ahmad Jafni bin Abdul Hanan. Work as computer programmer. Also working on blog Jomsurf.com which not popular yet but will become popular later.Hehehe.What I wrote in this blog are just opinion and cannot be used as point to debate and please take it with open mind.

3 Responses to Games baling kasut kat Bush

  1. PakciQue berkata:

    Berapa point yang kau dapat?

  2. jafni berkata:

    Aku dapat 4 je paling tinggi…bush tu pandai ngelak la…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: