Jalan-jalan di terminal bas selatan

Semalam masa aku nak balik rumah aku saja lalu depan Bandar Tasik Selatan Terminal Bas Selatan yang baru buka hari ni. Lalu je, tak masuk pun sebab aku tengok banyak polis bantuan dekat situ, malas aku nak berhenti. Dah dibuka sejak semalam tapi kosong je aku nampak, macam takde bas masuk je.

Rupanya banyak bas mogok tak nak pindah dari Bukit Jalil sebab pihak pengurusan TBS caj mahal pada pengusaha bas. Tapi kalau tengok dalam terminal tu memang superb la, macam airport dah, prasarana lengkap dengan kedai dan tempat menunggu dan siap ada skrin departure time.

Perihal jafni
Full name is Ahmad Jafni bin Abdul Hanan. Work as computer programmer. Also working on blog Jomsurf.com which not popular yet but will become popular later.Hehehe.What I wrote in this blog are just opinion and cannot be used as point to debate and please take it with open mind.

Tinggalkan Jawapan

