Telatah anak aku-gaya seorang programmer

Sekarang ni anak dah macam-macam gaya ada dah.Semalam,aku tinggal laptop kat sofa sekejap sementara nak ke dapur. Elok je nak ke sofa balik,aku tengok anak aku telah membuat gaya budak kecik paling stailo setakat ni.Laptop sudah berada di ribanya dengan kaki melunjur ke depan dan gayanya menaip macam seorang pengguna komputer yang mahir.Perghhh..macam mana dia buat?aku ajak isteri aku melihatnya sama.Bila aku tanya anak aku apa dia buat,dia menjawab dalam bahasa dia(kita tak faham).Untuk pengetahuan,anak aku berumur 1 tahun 9 bulan.Tak sempat ambil gambar.

Perihal jafni
Full name is Ahmad Jafni bin Abdul Hanan. Work as computer programmer. Also working on blog Jomsurf.com which not popular yet but will become popular later.Hehehe.What I wrote in this blog are just opinion and cannot be used as point to debate and please take it with open mind.

Tinggalkan Jawapan

