Pertama kali dapat komisen affiliate

Aku ni takde la serius sangat pasa affiliate ni. Tapi pagi tadi aku dapat emel yang duit telah dibank in ke dalam akaun sebanyak RM20 hasil komisen Rahsia Rumah. Rahsia Rumah ni adalah ebook berkaitan cara nak beli rumah, nak buat pelaburan dalam hartanah dan juga semua maklumat berkaitan teknik-teknik membeli belah rumah la. Ni abangensem punya ebook la ni,senang cerita.

Dapat duit komisen affiliate

Dapat duit komisen affiliate

Kalau korang tak kenal abangensem, boleh terjah blog dia ni di SINI. Nak ilmu dia, korang boleh baca blog ni. Tapi korang rasa getik(bak kata orang Perak) dan geli bulu ketiak membaca blog dia, baik beli buku je. Murah je kalau nak banding dengan pengalaman dia ada. Selain dia, ada satu ebook hartanah yang mashyur ketika ini iaitu Pelaburan Hartanah Tanpa Modal(PHTM).

Lepas dah beli tu, barulah syok nak datang seminar hartanah. Barulah macam orang KAYA. Hahaha. Baru timbul idea nak tanya soalan bila datang seminar hartanah.

Tapi sebenarnya apa aku nak cerita di sini, belum lagi aku guna teknik-teknik pemasaran secara emel, dah ada jualan affiliate. Kalau belajar lebih sikit, mungkin dapat dua tiga jualan sebulan? Siapa tahu rezeki ada di mana-mana.

Perihal jafni
Full name is Ahmad Jafni bin Abdul Hanan. Work as computer programmer. Also working on blog Jomsurf.com which not popular yet but will become popular later.Hehehe.What I wrote in this blog are just opinion and cannot be used as point to debate and please take it with open mind.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: